TEL: PN-PT 9-17 | Czat: PN-SB 9-21

zalecamy czat na żywo z KOGrobotiX

Wysyłam swoje urządzenie

UWAGA:
1. W pole „opis usterki” wpisz manualnie nazwę swojego paczkomatu-inaczej obsługa się wydłuży.
2. Wysyłając powyższe zlecenie, akceptujesz REGULAMIN oraz Cennik. Bezpłatny transport organizuje KOG.com.pl (bezpłatny, jeśli naprawa jest wykonana).


WAŻNE informacje dla Klientów indywidualnych nt wypełnienia zlecenia:
A. (po naciśnięciu Wyślij zgłoszenie, otrzymasz po ~1h SMS potwierdzający oraz linka do śledzenia statusu na naszej stronie. Po fizycznym otrzymaniu urządzenia, otrzymasz mail z podstawowymi informacjami „Co i Jak


B. zegarek lub laptop do naprawy? – wymagamy dołączenia ładowarki.




1/4
wpisz do zlecenia adres swojego paczkomatu a otrzymasz od razu etykietę (w pole OPIS usterki wpisz nr paczkomatu lub adres)

 

MAPA PACZKOMATÓW – naciśnij by znaleźć swój

MAPA ORLEN PACZKOMATÓW – naciśnij by znaleźć swój

Podstawowa różnica:   możesz nadać w dowolnie wybranym punkcie ORLEN PACZKOMAT – np.: drukujesz naszą etykietę w domu w Łodzi, a nadajesz po drodze nad morze, np na stacji Orlen.




2/4 wypełnij zlecenie (wpisz wszystkie informacje, w tym ustaloną cenę dla kanału internetowego) i czekaj na wiadomość mail, wyślemy etykietę – możesz wybrać, wpisując nazwę paczkomatu lub  



3/4
  wzór poprawnego wypełnienia poniżej:

             


4/4 Chcesz jak najszybciej odzyskać swoje urządzenie?

Przed przekazaniem urządzenia do Serwisu wyłącz blokady (również ekranu) lub nam je przekaż w polu Opis usterki:

urządzenia Apple, wyłącz Find My iPhone
bez dostępu do urządzenia za pośrednictwem przeglądarki

    • Podstawowa i najszybsza forma kontaktu z obsługą:
      serwis@KOG.com.pl lub poniższy przycisk:

    • Przyjęcia urządzeń do Serwisu:
      w Twoim Centrum Handlowym lub  POK w Twoim mieście
      – wysyłka do KOG za pośrednictwem zakładki
      WYŚLIJ URZĄDZENIE
    • usterki standardowe wykonujemy w czasie do 3 dni roboczych
    • Dedykowane wsparcie serwisowe dla Partnerów 7 dni w tygodniu w godz. 9:00 – 21.00
    • Infolinia serwisowa dla Klienta końcowego: 530100123

    9-17 lub czatuj z nami 9-21 ->